REGULAMIN SKLEPU

I. Warunki ogólne

  1. Niniejszy Regulamin jest podstawą sprzedaży i dostarczania produktów dostępnych na naszej stronie internetowej pod adresem: topsi.pl oraz adresami i linkami na ten adres przekierowującymi,

  2. Strona internetowa jest prowadzona przez firmę "TOPSI" z siedzibą w Michałowicach, kod 05-816, przy ul. Raszyńskiej 6, zarejestrowaną przez Wójta Gminy Michałowice, NIP: 5340010738, REGON: 010176719.

  3. Adres naszej poczty elektronicznej to: biuro@topsi.pl oraz sklep@topsi.pl. Nasz numer telefonu +48 22 723 94 89 jest dostępny od poniedziałku do środy w godzinach 10.00 - 16.00, w czwartek 10.00-18.00 i piątek w godzinach 10.00-14.00.

  4. Uważnie zapoznaj się się z treścią regulaminu przed zamówieniem produktów ze strony internetowej. Zamawiając jakikolwiek produkt na stronie akceptujesz niniejszy regulamin, a zawarte w nim postanowienia stają się dla Ciebie wiążące.

  5. Terminy zawarte w niniejszym regulaminie oznaczają:

  • Strona internetowa – ogół funkcjonalności dostępnych pod adresem internetowym: topsi.pl oraz adresami i linkami na ten adres przekierowującymi,

  • Produkt – rzecz ruchoma, będąca przedmiotem umowy sprzedaży,

  • Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, składająca zamówienie lub zakładająca konto na stronie internetowej,

  • Potwierdzenie zamówienia – e-mail potwierdzający przyjęcie przez nas Twojego zamówienia,

  • Umowa - umowa sprzedaży towaru w rozumieniu kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy "TOPSI Ryszard Kretowicz" a klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pomocą strony inernetowej.

Użyte w niniejszym regulaminie zwroty w drugiej osobie liczby pojedynczej skierowane są do klienta.

II. Polityka prywatności

Twoja prywatność jest naszym priorytetem, zatem Twojego imienia i nazwiska oraz innych informacji odnoszących się do Twojej osoby będziemy używać wyłącznie w sposób określony w niniejszej polityce prywatności. Dane gromadzić będziemy wyłącznie w celu nawiązania i utrzymania relacji z Tobą i przechowywać tak długo, jak ta relacja się utrzymuje lub jak wymaga tego prawo.

  1. Kto administruje danymi?

    Firma TOPSI Ryszard Kretowicz, ul. Raszyńska 6, 05-816 Michałowice. Z naszym inspektorem danych osobowych skontaktujesz się pod adresem sklep@topi.pl.

  2. Jak cofnąć/zmienić zgodę?

    Wystarczy napisać do nas wiadomość elektroniczną. Masz prawo do sprostowania swoich danych osobowych i ograniczenia ich przetwarzania oraz ich całkowitego usunięcia, a także prawo do otrzymania kopii danych, które przechowujemy.

  3. Jakie dane przechowujemy?

    Dane, do których przechowywania jesteśmy upoważnieni to: imię i nazwisko, adres e-mailowy, adres pocztowy, adres dostawy, numer telefonu, historia zamówień, szczegóły dotyczące kart płatniczych oraz dane konta bankowego.

  4. W jakim celu przechowujemy dane?

    a) Zakupy

    Z danych, które udostępnisz w ramach zakupów na stronie internetowej, skorzystamy w celu obsługi Twoich zamówień, w celu administrowania Twoim kontem, dotyczących zamówień na stronie internetowej, a także uwzględnienia reklamacji.

    W celu dostarczenia do Ciebie zamówienia, przekażemy Twoje dane adresowe innej firmie, na przykład firmie kurierskiej.

  5. Jak długo będziemy przechowywać dane?

    Dopóki będziesz naszą aktywną klientką lub dopóki nie przekażesz nam dyspozycji usunięcia swoich danych.

  6. Jak dbamy o bezpieczeństwo danych?

    Twoje dane osobowe przechowujemy na bezpiecznym serwerze. Na naszych serwerach używamy zapór sieciowych (firewall). Gromadząc dane dotyczące kart płatniczych w formie elektronicznej, używamy szyfrowania SSL. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych osobowych w celach marketingowych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi z podmiotami zewnętrznymi.

  7. Cookies

    W sklepie internetowym stosujemy pliki cookies, inaczej ciasteczka. Ciasteczka są małymi plikami tekstowymi. Rozpoznają one Twój komputer na naszym serwerze jako unikalnego użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Są one przechowywane przez przeglądarkę internetową na dysku twardym Twojego komputera lub telefonu. Ciasteczka są używane do identyfikacji Twojego adresu IP. Używamy ciasteczek, aby bezpiecznie zawrzeć umowę, a także żeby zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla Ciebie przyjemniejsze, ciekawsze i szybsze. Stosujemy ciasteczka także w celach reklamowych i statystycznych. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki dotyczące ciasteczek. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących ciasteczek oznacza, że będą one zamieszczone w Twoim urządzeniu końcowym. Wyłączenie zapisywania ciasteczek nie pozwoli na zawarcie umowy.

  8. Twoje dane traktowane są jako poufne. Ewentualne skargi przyjmuje Urząd Ochrony Danych Osobowych.

III. Składanie i realizacja zamówień - zawarcie umowy

  1. By złożyć zamówienie na stronie internetowej postępuj według instrukcji umieszczonej na stronie internetowej bądź przekazanej podczas rozmowy telefonicznej.

  2. Płatności za zamówienie dokonujesz niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

  3. Oświadczasz, że wszystkie dane przekazane nam w celu zakupienia od nas produktu są zgodne z prawdą, jesteś uprawnionym do używania karty kredytowej, konta lub innej formy płatności, z której korzystasz, oraz posiadasz wystarczające środki lub odpowiednie możliwości kredytowe na pokrycie kosztów produktu. Zastrzegamy sobie prawo do potwierdzenia szczegółów dotyczących Twojej płatności przed dostarczeniem produktu.

  4. Składając zamówienie przyjmujesz warunki niniejszego regulaminu w wersji obowiązującej w dniu złożenia zamówienia.

  5. Składając zamówienie wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci wszelkich naszych oświadczeń drogą elektroniczną za pomocą poczty e-mail na adres podany przez Ciebie przy założeniu lub modyfikacji konta na stronie internetowej.

  6. Twoje zamówienie stanowi wiążącą ofertę zakupu zamówionego produktu do momentu wystawienia przez nas Potwierdzenia Zamówienia lub otrzymania od Ciebie zawiadomienia o cofnięciu zamówienia, jeśli nastąpi to wcześniej.

  7. Nie jesteśmy zobowiązani do dostarczenia Ci produktu dopóki nie zaakceptujemy Twojego zamówienia. Dopóki nie potwierdzimy, że przyjęliśmy Twoje zamówienie, wysyłany przez nas e-mail, list, faks lub jakakolwiek inna informacja stwierdzająca otrzymanie zamówienia służy wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowi Potwierdzenia Zamówienia. W treści takiej informacji możemy podać Ci numer zamówienia oraz szczegóły dotyczące zamówionego produktu. Możemy też odmówić przyjęcia Twojego zamówienia z jakiegokolwiek powodu, w tym niedostępności towaru, lub zaoferować Ci Produkt alternatywny (w takim przypadku poprosimy Cię o złożenie ponownego zamówienia).

  8. Umowa jest zawarta, a my stajemy się zobowiązani dostarczyć Ci produkt w chwili akceptacji Twojego zamówienia. Akceptacja ma miejsce, gdy wyraźnie zaakceptujemy zamówienie wysyłając do Ciebie e-mail w formie dokumentu o nazwie „Potwierdzenie Zamówienia” stwierdzający, że akceptujemy Twoje zamówienie oraz informujący Cię o prawie odstąpienia od umowy. Potwierdzenie Zamówienia jest uznawane za skuteczne po wysłaniu go przez nas i przekazaniu go do Twojego systemu e-mailowego w sposób umożliwiający Ci jego odczytanie. Możemy wysłać do Ciebie rachunek po zaakceptowaniu Twojego zamówienia, jednakże nie zwalnia Cię to z obowiązku wcześniejszego uiszczenia opłaty. Do czasu zaakceptowania przez nas Twojego zamówienia zastrzegamy sobie prawo odmowy jego realizacji, Ty zaś masz prawo je anulować. W przypadku anulowania Zamówienia przez nas lub przez Ciebie przed jego akceptacją, niezwłocznie zwrócimy Ci wszelkie dokonane płatności związane z zamówieniem dokonane przez Ciebie bądź firmę obsługującą Twoją kartę kredytową.

  9. Jeśli po wysłaniu przez nas Potwierdzenia Zamówienia stwierdzisz, że popełniłeś błąd w Zamówieniu, skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem: sklep@topsi.pl . Postaramy się zmienić zamówienie zgodnie z Twoimi instrukcjami, nie możemy jednak zagwarantować, że na pewno będziemy w stanie to zrobić.

  10. Umowa dotyczy wyłącznie produktów, których wysyłkę potwierdziliśmy w Potwierdzeniu Zamówienia.

  11. Jesteśmy zobowiązani do tego, by produkty będące przedmiotem umowy dostarczane były bez wad.

  12. Jeśli produkt ma wadę określoną w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi, odpowiadamy za produkt zgodnie z przepisami tego kodeksu.

  13. Masz obowiązek przekazywać nam oraz za pośrednictwem strony internetowej rzetelne i niewprowadzające w błąd informacje, utrzymywać aktualność tych informacji oraz informować nas na bieżąco o zmianach.

  14. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

  15. Zamówienia opłacane przelewem bankowym wysyłamy po zarejestrowaniu wpłaty na koncie sklepu.

IV Dostawa

  1. Na terenie Polski nasze produkty dostarczamy do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  2. Przesyłki wysyłamy zazwyczaj w ciągu 2-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  3. Możesz także osobiście i bezpłatnie odebrać przesyłkę w naszym sklepie firmowym w Centrum Łopuszańska 22, Butik H04, od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00 oraz w niedzielę w godzinach 10:00-20:00 lub w siedzibie firmy w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 6, od poniedziałku do środy w godzinach 10:00-16:00, w czwartki w godzinach 10:00-18:00 i piątki w godzinach 10:00-14:00 po wcześniejszym kontakcie (tel 693-735-634).

V Płatności

  1. Przy wysyłce produktu na terenie Polski dostępne są następujące formy płatności:
    • poprzez serwis PayPal
    • przelewem bankowym
  2. Dane do przelewu krajowego w PLN:

           TOPSI Ryszard Kretowicz
           ul. Raszyńska 6
           PL 05-816 Michałowice

           Nr rachunku: 94 1910 1048 2212 2511 8676 000

VI Odstąpienie przez Ciebie od umowy

  1. Możesz odstąpić od umowy sprzedaży produktu (czyli zwrócić produkt) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przez Ciebie produktu.
     
  2. Wyślij nam wiadomość informującą o odstąpieniu od umowy na adres: sklep@topsi.pl
    W treści wiadomości napisz, które produkty chcesz nam zwrócić.
  3. Odeślij nam produkt w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Gdy tylko otrzymamy produkt z powrotem, zwrócimy Ci pieniądze za zwrócone produkty.

  4. Niestety nie możemy odbierać przesyłek „za pobraniem”.
  5. Możemy wstrzymać się ze zwróceniem płatności, dopóki nie otrzymamy produktu lub dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  6. Płatności zwrócimy na twoje konto w terminie 30 dni.

IX Odstąpienie przez nas od umowy

  1. Możemy odstąpić od umowy, szczególnie jeśli okaże się, że produkt nie jest dostępny w naszym magazynie. W takim przypadku powiadomimy Cię o tym i zwrócimy wszelkie dokonane przez Ciebie płatności.

  2. Otrzymane pieniądze zwrócimy na twoje konto bankowe.

X Reklamacja

  1. Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi za wady.

  2. Chcąc zareklamować produkt, bezpiecznie go zapakuj i odeślij go nam na adres:

    TOPSI Ryszard Kretowicz
    ul. Raszyńska 6
    PL 05-816 Michałowice

  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.

  4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci pieniądze za odesłanie nam zareklamowanego produktu.

  5. Pamiętaj, że przyczyną reklamacji nie może być normalne zużycie produktu.

  6. Produkt musi posiadać wszystkie metki, nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

 XI Pełne dane kontaktowe

      TOPSI Ryszard Kretowicz
      ul. Raszyńska 6
      PL 05-816 Michałowice

      NIP: 5340010738

      Regon: 010176719

      Nr rachunku do przelewów:94 1910 1048 2212 2511 8676 000